بازاریابی درباره ی درک مشتری و تامین محصولات و خدمات و ایجاد رقابت میان نیازهای موجود و نهفته مشتری میباشد. همچنین بازاریابی درباره دقت در راه های تاثیر گذاری بر رفتار مشتریان است. در این کتاب شما به درون فرایند بازاریابی، از انجام تحقیقات ابتدایی در یک بازار تا سوال درباره موفقیت یا جهات دیگر به یک استراتژی دست می یابید. همچنین شما به اصول و وظایف بازاریابی و پیدا کردن راهی در اینکه آیا بازاریابی در تولید درآمد و یا سود در تجارت تأثیر دارد یا خیر آشنا می سازد.
بازاریابی
- موضوع: اصول بازاریابی
- نویسندگان: دکتر فخرالدین معروفی
- ناشر: دانشگاه کردستان
- شابک: 964-96619-1-3
- تعداد صفحات: 96
- نوبت چاپ: دوم
- تاریخ انتشار: 1384
- قطع: وزیری
در انبار موجود نمی باشد