بازاریابی 3

  • موضوع: اصول بازاریابی
  • نویسندگان: فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان
  • مترجمان: رضا شافعی
  • ناشر: دانشگاه کردستان
  • شابک: 978-964-2797-39-4
  • تعداد صفحات: 198
  • نوبت چاپ: اول
  • تاریخ انتشار: 1391
  • نوع جلد: جدول، نمودار
  • قطع: وزیری

 

دانلود صفحات ابتدایی کتاب

موجود در انبار

somdn_product_page

درباره نویسنده

ایوان ستیاوان

رضا شافعی

فیلیپ کاتلر

هرماوان کارتاجایا

بازاریابی علمی فراگیر است و با پیشرفت جوامع و گسترش دامنه فعالیت شرکت ها بر اهمیت آن نیز افزوده شده است. هر اندازه سازمان ها بسوی رقابتی تر شدن گام بر میدارند، اهمیت توجه به نیازهای اجتماعی مشتریان نیز بیشتر می گردد. بازاریابی در مفهوم امروزی، برآورده کردن نیازها و خواسته های مشتریان از طریق فرآیند مبادله جهت ایجاد سود دو جانبه برای شرکت و مشتری تعریف شده است. در این فرآیند نوین بازاریابی شناسایی و سنجش نیازها، خواسته ها و علایق مشتریان از اهیمت والایی برخوردار است اما همواره این ترس وجود دارد که شرکت ها، از ارزش اصلی مشتری غافل شده و در میان توجه به اصل سودآوری، همه چیز را فدا نمایند.