کتاب شبکه های اجتماعی در بازاریابی ورزشی اهداف بازاریابی ورزشی در ارتباط با ابزارهای شبکه های اجتماعی و مفاهیم مورد استفاده امروزی را بررسی می کند. در حالیکه پلتفرم های شبکه های مورد استفاده، ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند، اما استفاده از آنها برای اهداف بازاریابی و بسیاری دیگر از ابزارهای اساسی از قبیل ویلاگ نویسی در زمان واقعی به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها روز به روز رونق می گیرند. این کتاب درک کاملی از مولفه های اصلی شبکه های اجتماعی به خوانندگان می دهد. به افراد می آموزد که چگونه از شبکه های اجتماعی برای توسعه برندهای حرفه ای و شخصی استفاده کنند و در مورد نقش شبکه های اجتماعی افزایش دسترسی و درآمد یک سازمان بحث می کند.
شبکه های اجتماعی در بازاریابی ورزشی
- موضوع: ورزشی، بازاریابی، شبکه های اجتماعی
- نویسندگان: تیومتی نیومن، جیسون فردریک پک، چارلز هاریس، برندان ویلهاید
- مترجمان: دکتر سعید صادقی بروجردی، عابد محمودیان، رقیه آقایی، سارا غریبی
- ناشر: دانشگاه کردستان
- شابک: 978-622-6702-72-0
- تعداد صفحات: 248
- نوبت چاپ: اول
- تاریخ انتشار: 1401
- نوع جلد: مصور
- قطع: وزیری
2,490,000 ریال
موجود در انبار