کتاب حاضر تعاریف و کاربست های مختلف در زمینه های مدیریت استراتژیک و نیز چگونگی پدید آمدن این قلمرو علمی را محور اصلی بحث خود قرار داده است. این کتاب از نظر شمول موضوعی کاملتر از سایر کتب نشر شده درباره مدیریت استراتژیک می باشد. موضوعات و فصول این کتاب بر اساس تجارب سالیان متمادی مولف به عنوان مدیر در شرکت ها و کارخانجات صنفی تدوین گردیده است و از نظر اهمیت از جایگاه علمی بالایی برخوردارند و در تبیین مجموعه مقالات بحث استراتژیک مدیریت به نظر می رسند. مدیران این حوزه بیشتر با مسائل پیچیده و مبهم سروکار دارند از این رو ما مدیری که در پی تدوین استراتژی های مورد نیازش می باشد باید به تحلیل مسائل، احساس موقعیت ها، تجربه شخصی و شم مدیریتی تکیه نماید. تا به قضاوتی آگاهانه دست یابد و راه به درون پیچیدگی های مدیریت بگشاید.
اصول اساسی در مدیریت استراتژیک
- موضوع: مدیریت استراتژیک
- نویسندگان: دکتر فخرالدین معروفی
- ناشر: دانشگاه کردستان
- شابک: 0964-90633-5-4
- نوبت چاپ: اول
- تاریخ انتشار: 1382
- قطع: وزیری
در انبار موجود نمی باشد